Rare crash at start of battle(cast at start)


############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of Step Event0
for object obj_battlecontroller:

Push :: Execution Error - Variable Index [0,7] out of range [1,7] - -7.targets(100002,7)
at gml_Script_bc_CreatureCast
############################################################################################

stack frame is
gml_Script_bc_CreatureCast (line 0)
gml_Script_bc_CreatureCastSpellGem
gml_Script_bc_SpellsOnHit
gml_Script_bc_StartupEffects
gml_Object_obj_battlecontroller_Step_0

Haven’t encountered this in about 700-1000 battles. The game crashed right after the enemy was encountered(1-2 frames after?).

Another startup crash similar to the one above:


############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of Step Event0
for object obj_battlecontroller:

Push :: Execution Error - Variable Index [0,6] out of range [1,6] - -7.list(100001,6)
at gml_Script_bc_StartupEffects
############################################################################################

stack frame is
gml_Script_bc_StartupEffects (line 0)
gml_Object_obj_battlecontroller_Step_0